/Inga Videikaitė

Inga Videikaitė

Socialinių išmokų specialistė

Kontaktai

Telefonas (8 310) 33 087

El. paštas inga.videikaite@varena.lt

Kabineto Nr. 11

SPECIALIEJI REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM VALSTYBĖS TARNAUTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
1. turėti ne žemesnį kaip aukštąjį universitetinį išsilavinimą su bakalauro kvalifikaciniu laipsniu arba aukštesnįjį koleginį išsilavinimą su profesinio bakalauro kvalifikaciniu laipsniu, ar jiems prilygintą išsilavinimą;
2. turėti ne mažesnę kaip 1 metų profesinę darbo patirtį;
3. mokėti dirbti „Microsoft Office“ programų paketu;
4. būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, Savivaldybės institucijų sprendimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais vietos savivaldą, viešąjį administravimą, asmens duomenų teisinę apsaugą, Savivaldybės administracijos nuostatais, Savivaldybės administracijos darbo tvarkos taisyklėmis, Dokumentų rengimo taisyklėmis, Dokumentų tvarkymo ir apskaitos taisyklėmis, Skyriaus nuostatais bei kitais teisės aktais, reglamentuojančiais pareigybės aprašyme numatytų funkcijų vykdymą;
5. mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, rengti išvadas, savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą.

ŠIAS PAREIGAS EINANČIO VALSTYBĖS TARNAUTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
1. priima, nagrinėja ir užregistruoja Varėnos ir kitų miestų ar rajonų gyventojų pareiškėjų prašymus ir dokumentus:
1.1. gauti piniginei socialinei paramai (socialinę, tikslinę, periodinę ar kitą pašalpą, būsto šildymo išlaidų, geriamojo vandens išlaidų ir karšto vandens išlaidų kompensaciją ir kt.);
1.2. nustatyti teisei dėl lengvatos už vietinės rinkliavos komunalinių atliekų surinkimą iš atliekų turėtojų ir atliekų tvarkymą;
1.3. gauti išmoką vaikui, globos (rūpybos) išmoką, globos (rūpybos) tikslinį priedą, vienkartinę išmoką įsikurti;
1.4. gauti šalpos išmoką;
1.5. gauti transporto išlaidų kompensacijas;
1.6. gauti tikslinę kompensaciją;
1.7. nustatyti neįgaliojo specialiuosius poreikius;
1.8. išduoti neįgaliojo ir šalpos pensininko pažymėjimą;
1.9. gauti paramą mirties atveju;
1.10. gauti socialinę paramą mokiniams;
1.11. skirti antrojo laipsnio valstybinę pensiją;
1.12. nustatyti teisę į kredito, paimto daugiabučiam namui atnaujinti (modernizuoti), ir palūkanų apmokėjimą;
1.13. gauti vienkartinę piniginę socialinę paramą;
1.14. gauti vienkartinę pašalpą žuvusių pasipriešinimo 1940–1990 metų okupacijoms dalyvių šeimoms;
1.15. gauti valstybės paramą ginkluoto pasipriešinimo (rezistencijos) dalyviams – kariams savanoriams;
1.16. gauti vienkartinę kompensaciją asmenims, sužalotiems atliekant būtinąją karinę tarnybą sovietinėje armijoje, ir šioje armijoje žuvusiųjų šeimoms;
1.17. gauti Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims fondo paramą;
1.18. gauti socialines paslaugas;
1.19. gauti kitas išmokas, kompensacijas ir pašalpas.
2. rengia dokumentus Lietuvos Respublikos nepriklausomybės gynėjo, nukentėjusio nuo 1991 m. sausio 11–13 d. ir po to vykdytos SSRS agresijos, pažymėjimui gauti;
3. pildo Skyriaus kompiuterinę duomenų bazę duomenimis apie 1.9, 1.13-1.18 papunkčiuose nurodytus socialinės paramos gavėjus, apskaičiuotas ir paskirtas išmokų sumas, formuoja gavėjų bylas.
4. išduoda pažymas apie asmenų gautas pajamas ir turimą socialinį statusą „socialiai remtinas“;
5. surenka ir patikslina informaciją apie 1 punkte nurodytų paramos gavėjų turtą, pajamas, gyvenamąją vietą, užimtumą;
6. pateikia prašymus Skyriaus specialistui, atsakingam už paramos paskyrimą ir jos dydžio apskaičiavimą;
7. organizuoja Vienkartinės piniginės socialinės paramos komisijos darbą: rengia dokumentus komisijos posėdžiui, derina komisijos posėdžio laiką ir vietą su pirmininku, kviečia į posėdį komisijos narius, protokoluoja komisijos posėdį, rengia Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymo projektą, rengia komisijos sprendimus ir teikia pareiškėjams raštiškus atsakymus ir kt.;
8. organizuoja Socialinių paslaugų skyrimo ir vertinimo komisijos darbą: rengia protokolo projektą ir jį derina su komisijos nariais, derina komisijos posėdžio laiką ir vietą su pirmininku, kviečia į posėdį komisijos narius, protokoluoja komisijos posėdį, rengia Savivaldybės administracijos direktoriaus įsakymų, Socialinės paramos skyriaus vedėjo sprendimų projektus dėl paslaugų skyrimo, pažymas apie asmenų, kuriems paskirtos socialinės paslaugos, pajamas ir turtą bei kitus su sprendimais susijusius dokumentus, rengia pareiškėjams raštiškus atsakymus ir kt.;
9. suveda duomenis apie socialines paslaugas į Socialinės paramos informacinę sistemą (toliau – SPIS);
10. pildo išmokos vaikui susirašinėjimo su kompetentingomis įstaigomis formas pagal Europos Parlamento ir Tarybos reglamentus;
11. formuoja Informatikos ir ryšių departamento prie Vidaus reikalų ministerijos elektroninėje duomenų bazėje užklausas apie asmenų (ne)teistumus;
12. formuoja, tvarko ir nustatyta tvarka perduoda archyvui 1.9, 1.13-1.18 papunkčiuose nurodytos Skyriaus paramos gavėjų bylas;
13. bendradarbiauja ir keičiasi informacija su kitų rajonų socialinės paramos skyrių darbuotojais;
14. dalyvauja komisijų ir darbo grupių veikloje, teikia paramos gavėjų bylas seniūnijų tarybų svarstymui;
15. pareiškėjo vardu užpildo 1 punkte nurodytą prašymą, kai akivaizdu, kad pareiškėjas to pats padaryti negali;
16. skiria Europos pagalbos labiausiai skurstantiems asmenims paramą, formuoja gavėjų sąrašus, suveda duomenis apie suteiktą paramą į SPIS, teikia atsakingoms institucijoms ataskaitas apie suteiktą paramą;
17. vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Skyriaus vedėjo pavedimus, siekdamas įgyvendinti Skyriui pavestus uždavinius ir tikslus.


2019-02-21T16:20:07+00:00